Potrzeba na strony internetowe

Dodane: 28-11-2016 05:25
Potrzeba na strony internetowe Tworzenie stron Łódź

Strony www w Wikipedii

Strona internetowa, strona WWW (ang. web page) ? dokument HTML udostępniony w Internecie przez serwer WWW. Po stronie hosta użytkownika, strona WWW jest otwierana i wyświetlana za pomocą przeglądarki internetowej. Autorem pierwszych stron WWW jest Tim Berners-Lee12. Strony tworzy się np. za pomocą HTML5, CSS3 i JavaScript.

Strony WWW często wykorzystują obiekty multimedialne, np. Adobe Flash. Aby móc odtworzyć lub wyświetlić ich zawartość przeglądarka internetowa musi mieć zainstalowane odpowiednie wtyczki obsługujące takie obiekty. Strony internetowe wykorzystywane w celu prowadzenia działalności gospodarczej mają duże znaczenie dla wizerunku firmy, co może mieć wpływ na wynik ekonomiczny działalności rynkowej, a ewentualne błędy na stronie internetowej mogą negatywnie oddziaływać na potencjalnych klientów3. Strony internetowe można opracowywać we własnym zakresie z wykorzystaniem odpowiednich edytorów, np. nvu.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Strona_internetowa


Dlaczego warto założyć wirtualny sklep?

Sklepy internetowe to obecnie bardzo prężnie rozwijająca się dziedzina współczesnego handlu. Wiele osób korzysta z tego sposobu na sprzedaż, ponieważ jest to o wiele tańszy sposób na zarobienie w krótkim czasie naprawdę sporej ilości pieniędzy. Jak zachęcić klientów do korzystania z naszych usług?

Przede wszystkim warto zadbać o to, aby nasz sklep był bardzo profesjonalny. Najlepiej utworzenie takiego sklepu warto zlecić osobom, które mają już spore doświadczenie w tej dziedzinie. Wiele firm informatycznych i marketingowych świadczy obecnie usługi w zakresie tworzenia sklepów internetowych. Warto więc skorzystać z takich usług, jeśli tylko chcemy zająć się sprzedażą w sieci.


Wikipedia i e-commerce

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:

oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny



© 2019 http://www.robale.waw.pl/